Zapotrzebowanie na aplikacje, serwisy internetowe, które pozwalają na analizowanie statystyk, zachowań użytkowników w serwisach internetowych stale rośnie. Wynika to między innymi z tego, że analiza zachowań użytkowników pozwala na podejmowanie znacznie lepszych rozwiązań w zakresie rozbudowy serwisu internetowego. Można dokonywać modyfikacji, które pozwalają na uzyskanie znacznie lepszych wyników finansowych dla serwisu internetowego czy firmy. Ma to znaczenie zarówno dla firm realizujących sprzedaż, ale również dla stron internetowych opartych na modelu pozyskiwania dochodów z reklam.

Nagrywanie akcji użytkowników kluczem do sukcesu

Wykorzystując aplikację Smartlook można uzyskać możliwość nagrywania zachowań użytkowników na stronach internetowych. Takie nagranie pozwala na szczegółowe sprawdzenie tego jak konkretny użytkownik wykorzystuje stronę. Sprawdzić można kliknięcia czy też wybór ścieżki poruszania się po stronie internetowej. Pozwala to na ocenę między innymi błędów na stronie, które utrudniają nawigację czy wykrycie elementów, które są źle rozmieszczone na stronie.

Smartlook pomoże Ci zrozumieć Twoich klientów

Statystyki odwiedzin takie jak Google Analytics czy Matomo Analytics dają bardzo dużo istotnych informacji. Nie potrafią jednak odpowiedzieć na pytanie jak poszczególny użytkownik Twojego serwisu z niego korzystał. Wykorzystywanie danych ze statystyk nie powinno wykluczać stosowania takich narzędzi jak Smartlook, które pokażą Ci dokładnie jak użytkownik z Twojej strony korzysta. To właśnie takie narzędzia jak Smartlook pomogą Ci zrozumieć Twoich klientów. Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.

Funkcje w aplikacji Smartlook

W aplikacji można wykorzystać różnorodne funkcje, które pozwalają na analizowanie konkretnych zachowań użytkowników. Wykorzystać można:
– nagrania zachowań konkretnych użytkowników, nagrania użytkowników w ramach ustawionych filtrów,
– heatmapy, które pozwalają na śledzenie między innymi zachowań kursora użytkownika czy kliknięć w konkretne elementy,
– diagramy, które pozwalają na wykorzystanie ich do pogłębionych analiz,
– śledzenie zdarzeń zachodzących na stronie internetowej.

Mogąc sprawdzić nagranie zachowania użytkowników, można zobaczyć jak serwis internetowy wykorzystywany jest przez różnych użytkowników. Zobaczyć można, jak serwis prezentuje się, czy działa na komputerach, a jak na urządzeniach przenośnych jak telefony. Jednocześnie nagrywanie odwiedzających pozwala na sprawdzenie prezentowania się serwisu w różnych przeglądarkach. Pozwala to również wykryć błędy, które pojawiają się w różnych przeglądarkach konkretnych użytkowników podczas przeglądania serwisu.

Wybranie pakietu narzędzia Smartlook

Wykorzystanie aplikacji może być odmienne dla różnych serwisów. Aplikacja jest dostępna w różnych pakietach, co pozwala dopasować dostępne rozwiązanie do różnych potrzeb. Na inne rozwiązania mogą decydować się mniejsze serwisy, które mają mniejszą liczbę odwiedzin, a także potrzebują mniej rozbudowanych analiz. Natomiast rozbudowane pakiety są doskonałym rozwiązaniem dla dużych serwisów internetowych, które potrzebują znacznie większej liczby zarówno zapisanych nagrań zachowań użytkowników, jak też możliwych do wykonania nagrań.

Smartlook dostępny jest w wielu pakietach, darmowym również

Jednocześnie aplikacja Smartlook może być również wykorzystywana w tańszej wersji, gdy skorzysta się z opcji z kuponem rabatowym. Dodatkowo dla nowych użytkowników zostały przygotowane również wersje testowe, co ma duże znaczenie w kontekście oceny zapotrzebowania na dostęp do danych oferowanych w aplikacji. W ramach wersji testowej można również ocenić, który pakiet Smartlook będzie najlepszym rozwiązaniem dla serwisu internetowego.

Jeżeli zdecydujesz się na płatny pakiet Smartlook to pomyśl o skorzystaniu z dostępnej promocji. Aktualny kupon rabatowy Smartlook pozwoli Ci na niemałe oszczędności. Dobrą alternatywą dla narzędzia Smartlook jest Hotjar. Osobiście korzystam z obu rozwiązań. Trudno jest wskazać to lepsze.