Fundamentem poprawnego funkcjonowania każdego biura są porządne artykuły do biura, z których pracownicy korzystają systematycznie.

Najchętniej stosowane artykuły biurowe to dziurkacze, laminatory i papier ksero. Tego typu artykuły biurowe można kupić w każdym zwykłym sklepie z zaopatrzeniem biurowym lub nawet podstawowym sklepie z artykułami papierniczymi. Coraz częstsze stają się zakupy tego typu produktów w sklepach online ze względu na zdecydowanie mniejsze marże na artykuły biurowe. Przy większych zamówieniach do firmy różnice w cenach są jeszcze bardziej klarowne, ale nawet pojedynczy zakup pozwala oszczędzić pieniądze w firmie.

W zasadzie nikt nie mówi, iż takie artykuły biurowe jak segregatory, dziurkacze i zszywacze czy papier są używane tylko w firmie. I dlatego planując kupno tego rodzaju produktów również do swego mieszkania weź pod uwagę któryś ze sklepów internetowych z artykułami biurowymi. Koszt wysyłki jest naprawdę niski, stuprocentowo rekompensowany różnicą w cenie za artykuły biurowe zakupione w sklepie klasycznym i internetowym. Doskonałym przykładem mogą tu być nadmienione już wcześniej dziurkacze, których ceny w sieci bywają o ponad połowę niższe niż sklepach stacjonarnych.